Ez az oldal cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény javítására. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k használatába. Oké
Termékek Menü
0

Gyakori kérdések

1. Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen. A gyerekbiztos.hu egy klasszikus webáruház, aki nem rendelkezik fizikai bolttal, azonban telephelyünkön van lehetőség az átvételre.
Részleteket a szállítási információk menüpont alatt talál.

2. Hány nap alatt érkezik meg a rendelt termék?
Amennyiben a termék telephelyünkön van készleten, így aznap 14.00 óráig beérkezett rendelések jó eséllyel még aznap feladásra kerülnek és másnap, vagy harmadnap átvehetőek. A külső raktárban lévő termékek beérkezése a telephelyre 1-2 napot vesz igénybe, így ebben az esetben 3., 4. napon vehető kézbe a termék a rendelés feladásához képest. Minden egyéb esetben- ahol nincs raktárkészlet- igyekszünk a honlapon naprakész információt adni a várható szállításról, de minden esetben szoktuk levélben tájékoztatni vásárlóinkat a pontos információról.

3. Megtekinthetők-e a termékek valahol? 
Bemutató áruház nincs, de a termékek személyes átvételkor megtekinthetők.

4. Visszaküldhető-e a termék, ha nem megfelelő?
Természetesen 14 napon belül a termékek visszaküldhetőek. Amennyiben a csomagolás ép, teljes értéket visszatérítjük. Sérült csomagolás, eladhatatlan termék esetén csökkentett áron tudjuk visszavenni a nem megfelelő terméket. Amennyiben nem biztos a termék megfelelőségében bátran írjon nekünk az info@gyerekbiztos.hu email címre, vagy vegye fel velünk a kapcsolatot az áruház chat funkcióján keresztül és mi örömmel segítünk a biztos döntés meghozatalában.

5. Milyen lehetőségeim vannak segítség kérésére, ha bizonytalan vagyok?
A gyerekbiztos.hu webáruház szolgáltatásai között található a "bababiztonsági tanácsadás", így Ön ingyenesen kérheti segítségünket, bármilyen lakásban, autóban, kiránduláson előforduló gyermek biztonsági kérdésben. Leggyakrabban a lakás bizonyos részeinek, lépcsőfeljárók elzárásának megoldásában kérik segítségünket, amit 99%-ban orvosolni is tudunk. Amennyiben nincs megoldás, keresünk. Küldje el a problémás helyszín képét méretekkel, igényleírással és mi 24 órán belül válaszolunk.

6. Személyesen is feltudják mérni a lakást?
Igen. Erre is van lehetőség. Budapesten és környékén a felmérés díját beszámítjuk a vásárlás értékébe. ( Részletek itt.)

7. Milyen szállítási díjakkal kell számolni?
A mindenkor érvényes szállítási díjakról a "szállítási információk" menüpont alatt tájékozódhat.

8. A hírlevelük milyen gyakran érkezik és mi a tartalma?

Hírlevelet havonta szoktunk küldeni, a hónap aktuális gyermekbiztonsági témájáról tájékoztatjuk, valamint újdonságokra, akciókra, új szolgáltatásra hívjuk fel a feliratkozók figyelmét. Semmiképp sem érdemes kihagyni, mert mindenki találhat benne hasznos, praktikus, aktuális ötletet, teljesen ingyen.

9. Külföldre tudnak-e szállítást vállalni? 

A szállítási díja kizárólag magyarországi kiszállításra vonatkoznak! Amennyiben Ön határ közelében él, érdemes a Postapontok (Postahivatalok, Mol benzinkutak) valamelyikére kérni a szállítást, ahonnan 10 napig áttudja venni a csomagot. Postapontokról alábbiakban tájékozódhat:
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso

 

blog comments powered by Disqus