Ez az oldal cookie-kat (sütiket) használ a felhasználói élmény javítására. Az oldal használatával beleegyezik a cookie-k használatába. Oké
Termékek Menü
0

Általános szerződési feltételek, adatvédelem

Általános szerződési feltétele

A jelen ÁSZF tartalmazza a gyerekbiztos.hu (továbbiakban Webáruház ) használatának feltételeit az alábbiak szerint:

1.A Webáruház címe:

gyerekbiztos.hu (a továbbiakban: honlap vagy webáruház)

2.A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Eladó) adatai:

Cégnév: Some Idea Bt.

Székhely címe: 1147 Budapest Czobor utca 86/A

Cégjegyzékszám:0106787795

Nyilvántartást vezető cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Statisztikai számjel:24912912-8230-117-01

Adószám: 24912912242

Bankszámlaszám : OTP Bank 11714006-20458759

Képviselő: Sommer Ádám

3.Ügyfélszolgálat adatai:

Cím: 1147 Budapest Czobor utca 86A

Telefon: 30/864 7068 (normál díjszabású)

E-mail: info@gyerekbiztos.hu
            
gyerekbiztos@gmail.com
            someideabt@gmail.com

​4. Az általános szerződési feltételek elfogadása

4.1.        A regisztráció illetve vásárlás során (mindkét esetben) a felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, akkor köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit az űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg. Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre a Szolgáltató és a Webáruház felhasználója között.

Ha a felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem veheti igénybe a Webáruház szolgáltatásait. Nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem.

4.2.        A hibásan, vagy hiányosan kitöltött regisztrációból eredő félreértésekért, vagy hibás teljesítésért a gyerekbiztos.hu online áruház semmilyen formában nem vállal felelősséget.

  1. Regisztráció

A weboldalon regisztráció nélkül is vásárolhat, azonban a regisztrációnak számos előnye van.

-              A következő vásárláskor már nem kell újra megadnia adatait

-              A megadott email címére rendszeres időközönként egyedi akciós ajánlatokkal  lepjük meg már regisztrált vásárlóinkat, valamint a biztonság témájában érdekes és hasznos cikkekkel, tanácsokkal jelentkezünk. Informálódhat a világ és webáruházunk újdonságairól, akcióinkról.

-              A regisztráció az Ön kérésére bármikor törölhető, továbbá a fentiek szerinti, e-mail címre érkező egyedi akciós ajánlat (hírlevél) bármikor lemondható.

Regisztrálni a „regisztráció” menüpont alatt, vagy a vásárlás során is lehet. Regisztrált vásárlók email címük és jelszavuk megadásával a „belépés” menüpont alatt tudnak egyszerűen belépni. ( „Belépés” menüpont alatt is lehetőség van regisztrációra.)

Sikeres belépéskor a felhasználó rögzített neve látszik.

Amennyiben valaki elfelejtette a jelszavát, akkor a megadott email címére bármikor kérhet új jelszót. Fontos, hogy egy email címen, csak egy felhasználót tudunk emiatt rögzíteni.

A regisztráció csak a megrendelés teljesítéséhez szükséges információkat, továbbá a hírlevélre feliratkozáshoz szükséges adatokat rögzíti.

  1. A honlapon történő vásárlás lépései:

6.1.        Böngészés:

 A honlapon a menüpontok segítségével navigálhat. A Kategóriák nevét feltüntető menüpontokon belül találja a webshop által kínált termékeket, azok lényeges tulajdonságaival, képeivel.

Bal oldali sávban találja az „Akció” menüpontot minden aktuális kedvezményünkkel, valamint az „Újdonságok” dobozban a webshop legújabb termékeit.

A kategória pontok segítik megtalálni a keresett terméket. A kategória névre kattintva felsorolás szerűen láthatja a kategórián belüli termékeket. Több termék esetén a képek alatt és felett lévő mezőn lévő számok segítségével tud lapozni az oldalak között. A termékfotóra, névre történő kattintáskor részletes információkat, leírásokat, további képeket és egyes esetekben videókat talál a termékek bemutatásához. A termékekről megtalálható képek, videók és termékleírások a gyártótól származnak, melyekért felelősséget nem vállalunk. Visszatérni a számokra történő visszakattintással, valamint a fenti navigációs sávban a kívánt szintre kattintással tud.

Lehetőség van a keresőbe beírva, kulcsszó alapján listázni a kapcsolódó ajánlatainkat.

6.2. A kosár használata és a megrendelés összeállítása

A termék oldalon válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, majd a termék ára alatt található mezőben állítsa be a pontos darabszámot és nyomja meg a "KOSÁRBA" ikont. Amennyiben más terméket is szeretne vásárolni, nyomja meg a vásárlás folytatása gombot és ismételje meg a fentieket. Amennyiben úgy gondolja, hogy befejezte a vásárlást, kérjük, kattintson a honlapon középen felül elhelyezkedő "KOSÁR" ikonra vagy szövegre.

6.3. Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja

A „kosár” oldalon alkalma nyílik javítani az adatbeviteli hibákat, darabszámot módosítani (szám átütésével és a frissítés gomb megnyomásával), kiüríteni a kosarat, a nem kívánatos tételeket az X jellel kitörölni, továbbfolytatni a vásárlást, valamint befejezni a vásárlást. Ha van kuponkód, írja be a megfelelő mezőbe és kattintson az "Ellenőrzés" gombra! Nyomja meg a „Tovább”, vagy „Belépés” gombot a folytatáshoz.

A vásárlás az „Adatok megadása" pontban folytatható!

Amennyiben korábban már regisztrált és bejelentkezett, itt megtekintheti a személyes adatait. A regisztrációt azért ajánljuk, mert így visszatérésekor már emlékezni fogunk adataira és nem kell újra minden alkalommal feltölteni azt. Ha szükséges (regisztráció óta megváltozott valamely adat) adatait módosíthatja, átírhatja! Amennyiben nem szeretne regisztrálni, lehetőség van az adatok megadásával befejezni a vásárlást. A vásárláshoz nevére, címére, telefonszámára, valamint email elérhetőségére van szükségünk. „Tovább” gombbal tud továbblépni a „Szállítási mód” pontra, ahol megadhatja az Ön által kívánt szállítási módot, valamint a következő lépésben a „fizetési mód”-ra léphet. Amennyiben bankkártyás fizetést, vagy OTPay-t választ, a weboldalról a bank fizetési felületére navigálódik, ahol biztonságos körülmények között intézheti bankkártyás fizetését. Sikeres fizetés után minden esetben erről visszajelzést kap és visszanavigálódik a webshop fizetési felületére.

6.4 A megrendelés elküldése

A „rendelés összesítése” pontban összesítve találja meg a rendelése részleteit, ahol esetleg egyéb megjegyzés beszúrására is van módja.(Pl. mikor tartózkodik otthon.)

Amennyiben a rendelést rendben találja a „vásárlási feltételeket” el kell fogadni, melyet a kis négyzet kipipálásával tehet meg és végül nyomja meg a „megrendelés” gombot.

Ekkor véglegesíti a megrendelését, melynek sikerességéről minden esetben visszajelzést kap.

A „megrendelés” gomb megnyomása előtt a Vásárlót egyértelműen tájékoztatjuk a megrendeléssel kapcsolatban a termék(ek) pontos, bruttó vételáráról és a bruttó szállítási díjról.

6.5 A megrendelés visszaigazolása

A beérkezett rendelésről a webáruház 24 órán belül visszaigazolást küld a megadott email címre, amely tartalmazza a megrendelt termék vagy termékek pontos specifikációját és a bruttó- szállítási költséggel növelt- árát, a megrendelő adatait, a számlázási és a szállítási címet, valamint egy megrendelési azonosítót.  Amennyiben a visszaigazolás hibás adatot tartalmaz, azt a megrendelőnek 24 órán belül jeleznie kell, hogy a kiszállítást megelőzően legyen mód a korrekcióra.

A megrendelések feldolgozása folyamatos. A raktárkészlet ellenőrzését követően Ön megkapja azt a visszaigazoló emailt, amiben már a szállítás várható idejéről is tájékoztatást kap, valamint utalásos fizetés esetén a webáruház bankszámla számát is feltüntetjük, melyre a megrendelt termék árát és a szállítás költségét utalnia kell. A visszaigazolás legkésőbb 48 órán belül meg kell, hogy érkezzen Önhöz, ellenkező esetben nem köti a megrendelési szerződés és elállhat a vásárlástól. (Kérjük a SPAM mappába is nézzen bele, mert néhány levelező levélszemétnek jelölheti a visszaigazoló leveleinket!) 
A webáruház fenntartja a jogot, hogy hibás ár, vagy készlethiányból eredő okokból a szerződéstől elálljon, melyről minden esetben a visszaigazoló emailben értesíti a megrendelőt és a rendelés törlésre kerül.

Egyes termékek esetében előfordulhat, hogy külső raktárkészletről szerezzük be az árut, amelynek időintervalluma eltérhet a normál szállítási határidőtől. Ebben az esetben a várható szállítási határidőről is küldünk tájékoztatást. Amennyiben ez a szállítási határidő Önnek nem megfelelő, elállhat a vásárlástól. A megrendelés törlése, a szerződéstől való elállás fenti esetek valamelyikéből kifolyólag mindig a webáruház telefonos, vagy írásos tájékoztatásával kell, hogy megtörténjen.

  1. Az adásvételi szerződés létrejötte:

Ha a felhasználó megrendelést küld a Webáruház oldalain, és a szolgáltató a megrendelést e-mailben visszaigazolja, adásvételi szerződés jön létre a vásárló (felhasználó) és az Eladó között. (Ha a megrendelés megérkezését visszaigazoló e-mail a vásárlóhoz 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, nem köteles a megrendelt terméket megvenni, a szolgáltatást igénybe venni.)

A felhasználó elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés, írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó. A szerződésre a jelen ÁSZF rendelkezései vonatkoznak.

A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A felhasználó számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető. Annak tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja.

 A webáruház a megkötött szerződést írásban kötöttnek minősíti, a szerződést teljesítés után online iktatja, így az esetleges jogviták esetén a beérkezett rendelés, ami írásbeli szerződésnek minősül visszakereshető a Szállító adatbázisából.

Az esetleges jogviták elbírálására Felek (hatáskörtől függően) a Budai Központi  Kerületi Bíróság, illetve  Tatabányai Törvényszék illetékességét kötik ki.

Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján, továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és tartalommal történő megjelenítését.

A kérelemnek tartalmaznia kell

a) a fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
b) a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett telephelyét,
c) ha a fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett kérelmezett testület megjelölését,
d) a fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és azok bizonyítékait,
e) a fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
f)a fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti kérelem előterjesztésére nem került sor,
g) a testület döntésére irányuló indítványt,
h) a fogyasztó aláírását.

A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.

Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu

A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető el:  http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek

Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek elérhetőségei:

Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu

Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám:06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: 
www.bacsbekeltetes.hu

Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu

Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu

Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu

Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu

Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu

Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu

Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu

Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu

Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu

Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu

Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu

Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu

Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu

Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu

Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu

A fogyasztó és a szolgáltató között fennálló vitás kérdések elintézését bírósági úton kívül, békéltető testület igénybevételével is rendezni lehet.

Az itt nem szabályozott kérdésekre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. számú rendelet szabályai az irányadóak .

8.Árak

A Webáruházban közzétett árak ÁFÁ-val növelt bruttó árak, melyek tartalmazzák a termékek árát, azonban a házhoz szállítás költségeit nem foglalják magukban. Ennek díjszabásáról a szállítási információk menüpontban tájékozódhat.

Akciós áru esetében az akció a készlet erejéig, vagy a megadott határidőig tart. Amennyiben az akciósan megrendelt termék elfogyott vagy időszakos készlethiány merül fel, erről a megadott e-mail címre a vásárló értesítést kap és a szerződés nem jön létre.

  1. Szállítási módok és határidők

9.1 A gyerekbiztos.hu webáruház az MPL futárszolgáltatóval kötött szerződést, akik a következő lehetőségeket kínálják a csomag átvételére:

-              Házhoz szállítás

-              Kézbesítés Postán maradóként, vagy Mol PostaPonton

-              Csomagautomatára

-              Személyes átvétel

9.2 A szállítási díjak a következőképpen alakulnak:

20.000 forintos vásárlás felett a szállítás ingyenes!

-              Házhoz szállítás esetén : 990 Ft

-              Postai átvétel esetén: 850 Ft

-              Mol PostaPont-on történő átvétel esetén: 850 Ft

-              Csomagautomatában történő felvétel esetén: 850 Ft

-              Személyes átvétel: 0 Ft 

Az utánvét díja személyes átvétel kivételével minden esetben 290 Ft.

Webáruházunkban külföldre történő szállítás csak egyedi szállítási költség kalkuláció alapján lehetőséges, melyet email, vagy telefonos megkeresés alapján ad a webáruház.

9.3 Házhoz kézbesítés: Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísérlet helyéről és idejéről a címzettel. Az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen feltünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt.

9.4 Házhoz kézbesítés a Fáma futárszolgálattal. A Fáma Futárszolgálat kollégái a feladást követő napon megkísérlik a csomag kézbesítését. Sikertelenség esetén felveszik a vásárlóval telefonon a kapcsolatot, időpont egyeztetés céljából, hogy a második kísérlet garantáltan sikeres legyen. A csomagokat a Fáma Futárszolgálat rendszerében nyomon követheti.

9.5 Kézbesítés Postán maradóként vagy MOL PostaPontra: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről.

9.6 Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy email címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap. A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával vehető ki az automatából. Amennyiben a csomag árufizetés többletszolgáltatással került feladásra, a csomag átvételéhez a címzettnek, az automatánál (bankkártyával) rendeznie kell az árufizetés összegét. A küldemény rekesze a fizetést követően nyílik. Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postahelyre. Ekkor a címzett elektronikus üzenetben (SMS vagy e-mail) újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át a küldeményt (a feladó megjelölése szerint 5 vagy 10 munkanap áll rendelkezésére).

9.7 Kézbesítés FOXPOST csomagautomatában: ÁTMENETILEG SZÜNETEL!
Válassza ki a szállítási módok közül a FOXPOST lehetőséget, amikor is feljön a választható automaták listája. A megadott telefonszámra Ön SMS értesítést fog kapni, melyben a megkapott kód segítségével tudja a megadott csomagautomatában felvenni csomagját. Az automatáknál van lehetősége bankkártyával kiegyenlíteni a rendelés értékét, melyet utánvét díj terhel.

9.8 A kiszállítási határidő , amennyiben a termék raktáron van, általában 1-3 munkanap. Bankkártyás és utánvétes fizetés esetén a webáruház általában a megrendelés napján, de legkésőbb a megrendelést követő első munkanapon átadja a futárnak a vásárolt termékeket. A futár az átvételt követő munkanapon kézbesíti a csomagot. Amennyiben a termék beérkezése külső raktárból, vagy beszállítótól fentiektől több időt vesz igénybe, minden esetben telefonon, vagy emailben értesítjük vásárlóiknat a várható szállításról.

9.10  Webáruházunk azon vásárlóinak, akik költségkímélés miatt szeretnék személyesen átvenni csomagjukat lehetőséget biztosítunk telephelyünkön  ingyenes személyes felvételre

Mivel nem működünk bemutatóteremként, így ezt korlátozottan tudjuk kínálni. Ennek alapján minden  hétköznap 8.00-10.00 között  van lehetőség csomagjának felvételére a 
XIV. kerület Czobor utca 86A  szám alatt. Ha ezen idősáv mégsem felel meg Önnek kérjük telefonon egyeztessen ügyfélszolgálatunkkal a 30/864 7068 számon és igyekszünk időpontot találni.

Előreutalásos fizetés esetén a vételár bankszámlára történő beérkezését követően aznap, vagy legkésőbb a következő munkanapon kerül feladásra a csomag, amelyet Ön másnap vehet kézhez.

Amennyiben a termék nincs raktárkészleten, úgy a kiszállítási határidő eltérhet, amelyről Önnek a visszaigazoló e-mailben tájékoztatást adunk.

10. Az áruátvétel szabályai

  A vásárló köteles az átvétel időpontjában a csomag sértetlenségét a futár jelenlétében ellenőrizni és csak utána aláírni az átvételi elismervényt. Amennyiben a csomagolás sérült, a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Utólagos reklamációt, amennyiben jegyzőkönyv nem készül, nem tudunk elfogadni.

Probléma esetén kérjük, azonnal vegyék fel a kapcsolatot a webáruház ügyfélszolgálatával, hogy azonnal megkezdhessük az intézkedést.

Az átvevő köteles minden ésszerű intézkedést megtenni a kár enyhítése érdekében.

 A vásárló kötelezettséget vállal arra, hogy az árut átveszi. Amennyiben az átvétel a vásárló hibájából meghiúsul, az eladó az áru visszaszállításából, újbóli kiszállításból eredő többletköltséget a vásárlóra hárítja.

Az esetleges szállítási késedelem vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a webáruházzal és annak üzemeltetőjével szemben kártérítési igény nem érvényesíthető.

Az MPL  ügyfélszolgálata:

Telefon: 06-40-46-46-46 (helyi tarifával hívható telefonszám)

Hétfőtől szerdáig, pénteken 08:00-17:00, csütörtökön 08:00-20:00 óráig.

e-mail: customer.service@posta.hu

  1. Lehetséges fizetési módok

10.1.Bankkártyás fizetés

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán. Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
• Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
• Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
• Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
• MasterCard (dombornyomott)
• Visa (dombornyomott)
• American Express (dombornyomott)
• Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
• Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt. Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése. Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik. Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

Web: www.otpbank.hu
Tel.: 06/1/20/30/70 366 6666, 40/366 6666

10.2. Banki átutalás (előre utalás)

A banki átutalás a webáruház OTP bankszámlájára történik, melyet Ön a visszaigazoló levelünkben talál meg. Az utalásban minden esetben fel kell tüntetni a vásárló nevét és a megrendelés számát. Az utalás összege a termék bruttó – kedvezményekkel csökkentett – vételára, valamint a szállítási költsége. Amennyiben a megrendelés beérkezésétől számított 10. napig nem érkezik meg az utalás, úgy a megrendelést töröljük, melyről Önt a megadott email címen tájékoztatjuk.

10.3. utánvét

Önnek lehetősége van a futárszolgálatnál, a termék átvételekor utólag fizetni, melynek díja értékhatártól függetlenül 200 Ft.

  1. Elállási jog

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerint a Vevő a termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül, írásban, indokolás nélkül elállhat, ez esetben azonban köteles a Terméket az Eladónak visszaszolgáltatni és viselni az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Eladó azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését. Eladó köteles a fogyasztó által kifizetett vételárat haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

Fogyasztó az elállási szándékát tartalmazó nyilatkozatot postán, telefaxon, vagy elektronikus úton küldött levél útján köteles eljuttatni az Eladó számára. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi nyilatkozatát.

A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 29.§ (1) bekezdésben szabályozott esetekben nem illeti meg az elállás joga a Vásárlót (pl. teljesen egyedi, kifejezetten a Vásárló kérésére készített termék esetén).

A visszatérítés vonatkozik a kiszállítási költségekre, kivéve a termékek visszajuttatásának költségeit, valamint azon extra költségeket, amelyeket a vásárló a legolcsóbb szállítási módon felül igényelt.

Amennyiben a termék használt, a webáruház követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő teljes kárának megtérítését.

Elállási nyilatkozatminta

 (csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

„Elállási  nyilatkozat

Címzett:Some Idea Bt.1147 Budapest Czobor utca 86A

Email: info@gyerekbiztos.hu Tel.:30/864-7068

 Alulírott kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

Megrendelés száma:………………………………………………………………………………….

Termék megnevezése:……………………………………………………………………………....

Átvétel időpontja:……………………………………………………………………………………..

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt: „

  1. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

12.1 Kellékszavatosságról:

A kellékszavatosság az eladóval (szerződő féllel) szemben érvényesíthető.

A termék eladója, esetünkben a webáruház üzemeltetője a termék hibájáért ( a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért) kellékszavatossági felelősséggel tartozik.

Ezen felelősségét csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amelynek az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is. Esetleg ekkor még nem lehet felismerni ( rejtett vagy gyártási hiba.)

Az eladó kellékszavatossági felelőssége objektív. Független attól, hogy tudta-e, hogy hibás (pontosabban hiba-okban szenvedő) terméket adott el. A jóhiszemű eladó is felel a hibás teljesítésért a vevővel szemben.

Szavatossági jogok:

- a hiba kijavítása

- a termék cseréje

- a vásárló az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti

- a vásárló a szerződéstől elállhat

A vásárló a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles az eladónak megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni. A Vásárló fogyasztói szerződés esetén az átvétel időpontjától számított 2 éven belül érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl a Vásárló kellékszavatossági jogát nem tudja érvényesíteni. A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a Vásárló igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Some Idea Bt. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy a Vásárló által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

 Kellékszavatossági jog

6:159. § [Kellékszavatossági jogok]

(1) Olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik.

(2) Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek - másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a (4) bekezdés szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

(3) Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

(4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

6:160. § [Áttérés más kellékszavatossági jogra]

A jogosult a választott kellékszavatossági jogáról másikra térhet át. Az áttéréssel okozott költséget köteles a kötelezettnek megfizetni, kivéve, ha az áttérésre a kötelezett adott okot, vagy az áttérés egyébként indokolt volt.

6:161. § [Eltérés a jogosult által megjelölt kellékszavatossági jogtól]

A bíróság a jogosult kérelméhez nincs kötve, de nem kötelezhet olyan kellékszavatossági jog teljesítésére, amely ellen mindegyik fél tiltakozik.

6:162. § [A hiba közlése]

(1) A jogosult a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a kötelezettel közölni.

(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

(3) A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.

6:163. § [A kellékszavatossági igényelévülése]

(1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.

(2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el. Ha a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződés tárgya használt dolog, a felek rövidebb elévülési időben is megállapodhatnak; egy évnél rövidebb elévülési határidő ebben az esetben sem köthető ki érvényesen.

(3) Ha a szerződés alapján szolgáltatott dolog ingatlan, a kellékszavatossági igény a teljesítés időpontjától számított öt év alatt évül el.

(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.

(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

6:164. § [A szavatossági jogok érvényesítése kifogásként]

A jogosult kellékszavatossági jogait az ugyanabból a szerződésből eredő követeléssel szemben kifogásként akkor is érvényesítheti, ha a kellékszavatossági igény elévült.

6:165. § [Az érvényesített szavatossági igény terjedelme]

(1) A szavatossági igényt a szolgáltatott dolog minden olyan hibája miatt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, amely a megjelölt hibát előidézte.

(2) Ha a jogosult a szavatossági igényét a dolognak - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a dolog egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

6:166. § [Költségviselés]

(1) A szavatossági kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a kötelezettet terhelik.

(2) Ha a dolog meghibásodásában a jogosultat terhelő karbantartási kötelezettség elmulasztása is közrehatott, a szavatossági kötelezettség teljesítésével felmerült költségeket közrehatása arányában a jogosult köteles viselni, ha a dolog karbantartására vonatkozó ismeretekkel rendelkezett, vagy ha a kötelezett e tekintetben tájékoztatási kötelezettségének eleget tett.

6:167. § [A kötelezett gazdagodási igénye]

(1) Ha a dolog kicserélésére az elévülés nyugvása miatt a kellékszavatossági határidő jelentős részének eltelte után kerül sor, és ez a jogosult számára számottevő értéknövekedést eredményez, a kötelezett a gazdagodás megtérítésére tarthat igényt. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződésben e rendelkezést nem lehet alkalmazni.

(2) Kicserélés vagy elállás esetén a jogosult nem köteles a dolognak azt az értékcsökkenését megtéríteni, amely a rendeltetésszerű használat következménye.

Forrás: Nemzeti Jogszabálytár ( www.njt.hu )

12.2. Termékszavatosság:

A termékszavatosság a gyártóval vagy a forgalmazóval szemben érvényesíthető, ha az eladott termék nem felel meg a gyártó általi forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A gyártó is csak azokért a hibákért tartozik helytállni, amelyek akkor keletkeztek, amikor a termék még az ellenőrzése alatt állt. A gyártó mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető, vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A termékszavatosság a termék átvételétől két évig érvényesíthető.

A vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül (maximum két hónapon belül ) köteles a hibát a gyártóval közölni. Ennek elmulasztása esetén a közlés késedelméből eredő kárért a vásárló felelős. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Vevőnek kell bizonyítania.

Ha a termék tulajdonosa változik, akkor Ő is érvényesítheti a termékszavatossági jogokat a gyártóval szemben.

A termékszavatosság kizárólag a hiba tényleges orvoslására szolgál. A vásárló elsősorban a hiba kijavítását, másodsorban - ha a ez nem lehetséges - a termék cseréjét kérheti.

Ingó dolog (termék) hibája esetén a Vásárló eldöntheti, hogy a korábban ismertetett Kellékszavatossági jogot vagy a Termékszavatossági igényt érvényesíthet.

6:168. § [Termékszavatossági igény]

(1) Vállalkozás által fogyasztónak eladott ingó dolog (ezen alcím alkalmazásában: termék) hibája esetén a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki. A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

(2) Ezen alcím alkalmazásában gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.

(3) A gyártó mentesül a termékszavatossági kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy

a) a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta;

b) a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy

c) a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.

(4) Csere esetén a kicserélt termékre, kijavítás esetén a termék kijavítással érintett részére vonatkozó kellékszavatossági kötelezettség a gyártót terheli.

6:169. § [Közlési és igényérvényesítési határidők]

(1) A fogyasztó a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

(2) A gyártót a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított két évig terheli. E határidő eltelte jogvesztéssel jár.

6:170. § [Termékszavatosság tulajdonosváltozás esetén]

A termékszavatossági jogokat a termék tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a gyártóval szemben.

Forrás: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

12.3 Jótállás:

Jótállás

Hibás teljesítés esetén a Some Idea Bt. a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján, illetve a rendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkekre (10 000 Ft feletti értékű termékekre, így bébiőr, ajtórács, légzésfigyelő) a kötelező 1 év jótállást vállal.

A Some Idea Bt. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Vásárlót a jótállásból fakadó jogok az Kellékszavatosság és a Termékszavatosság ismertetésénél meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Amennyiben a jótállás kérése helytálló, a vásárló kérheti a termék cseréjét, vagy javítását.

Amennyiben nem áll módunkban a termék cseréje készlethiány miatt, a javítás lehetősége áll fenn. Lehetőség van az árleszállítás igénylésére illetve a vételár visszatérítésére abban az esetben, ha sem a termék cseréjére sem a javítására nincs lehetőség.

Amennyiben a Vásárló a termék meghibásodása miatt a termék átadásától számított három munkanapon belül érvényesíti csereigényét, a Some Idea Bt. köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

A megvásárolt termékekre vonatkozó szavatossági vagy jótállási igényét jelezheti e-mailben, vagy telefonon az alábbi elérhetőségek egyikén:

Telefon:0630/864 7068, email: info@gyerekbiztos.hu

2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről

12. 4. Jótállás

6:171. § [Jótállás]

(1) Aki a szerződés teljesítéséért jótállást vállal vagy jogszabály alapján jótállásra köteles, a jótállás időtartama alatt a jótállást keletkeztető jognyilatkozatban vagy jogszabályban foglalt feltételek szerint köteles helytállni a hibás teljesítésért. Mentesül a jótállási kötelezettség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

(2) A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.

6:172. § [Jótállási jogosultság tulajdonosváltozás esetén]

A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti a jótállást vállaló kötelezettel szemben.

6:173. § [A jótállási igény érvényesítése]

(1) A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.

(2) A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni.

Forrás: Nemzeti Jogszabálytár (www.njt.hu)

Az árucikk cseréje csak az eredeti csomagolás és a mellékelt okmányok megléte esetén lehetséges. A szállítás során sérült termékek esetében kérjük, mellékelje az MPL jegyzőkönyvét, amelyben a kézbesítő elismeri, hogy a csomagot sérülten adta át. Jegyzőkönyv hiányában a reklamációt nem tudjuk elfogadni.

Rendeltetésszerű használat mellett, 8 napon túl jelentkező gyári hiba esetén a hibás terméket javításra vesszük vissza. Ha a termék 14 napon belül nem javítható, a terméket kicseréljük. A hibás termék visszajuttatásának költsége a Megrendelőt terheli.


ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

 

Jelen Adatvédelmi Nyilatkozat a Some Idea Bt. („Adatkezelő”) által üzemeltetett gyerekbiztos.hu oldalon rendelt termék megrendelése során megadott személyes adat kezelését határozza meg.

Az Adatkezelő az adatokat kizárólag a megrendelések teljesítésének céljából, a teljesítéssel kapcsolatos kötelezettsége (pl. szállítás, számlázás, esetleges későbbi jogérvényesítés) teljesítése érdekében, továbbá hírlevél küldése céljából használja. Csak olyan személyes adatot kezel, amely az adatkezelés céljának megvalósulásához elengedhetetlen, és a cél elérésére alkalmas. A személyes adatokat csak a cél megvalósulásához szükséges mértékben és az egyes szerződések létrejöttétől számított 1 (egy) évig kezeli. 
 

Az adatkezelő kijelenti, hogy adatkezelése alábbi hatályos jogszabályoknak megfelel:

A 2001.évi CVIII. (elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokról rendelkező t v.),  2011. CXII törvény ( Információs önrendelkezési jogról és információ szabadság),  1998. évi VI. törvény
(az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során, Strasbourgban, 1981. január 28. napján kelt Egyezmény kihirdetéséről) , 2003. évi C. tv.

A szolgáltatás igénybevételével a felhasználók magukra nézve elfogadottnak tekintik a jelen Nyilatkozat feltételeit. A nyilatkozatot az Adatkezelő megváltoztathatja, azonban biztosítja a webáruház oldalán annak azonnali frissítését.

Az érintettek köre: vásárlók és regisztrált felhasználók 

A kezelt adatok köre: a felhasználók által megadott, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok: Név, Elérhetőség (telefon, email), Szállítási cím, Számlázási cím 

Az adatgyűjtés célja: a megrendelések teljesítése, szállítás, számlázás, a felhasználókkal történő kapcsolattartás és egyedi ajánlatok nyújtása.

A gyerekbiztos.hu oldalon a vásárlás regisztráció nélkül is történhet. Amennyiben a Vásárló regisztráció mellett dönt, a következő vásárlás során már a megadott email címmel és jelszóval beléphet, ezzel megkönnyítve a vásárlás folyamatát, hiszen adatait automatikusan felhozza a rendszer. A sikeres regisztrációról minden esetben email értesítést kap a megadott email címre. Kérjük belépései azonosítóját és jelszavát kezelje bizalmasan, mert az ennek harmadik fél általi visszaéléséből eredő károkért felelősséget nem áll módunkban vállalni.

Hírlevél feliratkozás:

A megrendelés elküldése során jelezheti hírlevél igényét is a kis négyzet kipipálásával, valamint a Hírlevél dobozban név és email cím megadásával. A hírlevélre történő feliratkozással Ön sok hasznos információhoz juthat a gyerekbiztonság témakörében, valamint azonnal értesülhet a világban és weboldalunkon megjelenő újdonságokról, akciókról. Iratkozzon fel bátran, hiszen sok hasznos hírrel, információval segítjük minél biztonságosabbá, gondtalanabbá és kényelmesebbé tenni életét gyermekével. Feliratkozását bármikor egyszerűen töröltetheti a info@gyerekbiztos.hu címre küldött email-lel!


Az adatok megismerésére jogosult lehetséges adatkezelők személye:
- A Some Idea Bt kereskedelmi és szállítmányozási munkatársai. 
- MPL
Az adatkezelés időtartama: az elektronikusan tárolt, a szerződés teljesítésével összefüggésben kezelt személyes adatok a megrendelés teljesítését követően 1 éven belül törlésre kerülnek. A Some Idea Bt. a hírlevél küldése céljából kezelt személyes adatokat a felhasználó törlés iránti kérelmének időpontjáig kezeli.
A felhasználó a regisztráció során megadott felhasználói név és jelszó segítségével, a webáruház oldalaira belépve megtekintheti, módosíthatja vagy törölheti saját adatait. 

 

A Felhasználó kérheti személyes adatainak helyesbítését, törlését is a info@gyerekbiztos.hu címen, valamint tájékoztatást kérhet az Adatkezelő által kezelt adatokról, az adatkezelés jogalapjáról, valamint céljáról, melyre az Adatkezelő haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül köteles reagálni.

A gyerekbiztos.hu oldal a remarketing eszközével élve az oldal látogatóit érdeklődési körüknek megfelelő hirdetésekkel keresheti meg a Google Adwords rendszerén keresztül. A remarketing elsődleges célja a vevőkkel való kapcsolattartás, így releváns internetes webhelyeken jelennek meg a Google ill. partnereinek hálózatán. A Google cookie-k segítségével - amely a látogató korábbi látogatásait követi nyomon- jelenítheti meg a hirdetést a felhasználónak. Dönthet úgy, hogy nem kíván remarketing hirdetéseket látni, ebben az esetben a Google speciális beállítások/tartalombeállítások/adadvédelem menüpontban ezt megteheti.

A webáruház anonim látogató azonosítót ad minden használónak, amely semmilyen módon nem köthető személy azonosítására, csupán a gépének felismerésére szolgál. Ezt természetesen Ön letilthatja (ebben az esetben nem engedi az egyedi azonosító elhelyezését) a beállítások menüpontban. Ez a webáruház használatát minimálisan befolyásolhatja, hiszen így nem tudunk testreszabott megoldásokat kínálni és bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek, azonban a vásárlás menetét nem zavarja. A cookie használatáról, letiltásának menetéről ide kattintva olvashat.

Az Adatkezelő törekszik minden tőle elvárható intézkedést megtenni annak érdekében, hogy az általa használt számítástechnikai rendszerek biztonságát biztosítsa, különös tekintettel az oldalon tárolt adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés megakadályozására.

Azonban nem vállal felelősséget bűncselekmény vagy egyéb, elháríthatatlan okból bekövetkező adatvesztésért.

A Some Idea Bt. gyerekbiztos.hu oldalon kezelt adatainak kezelését a NAIH-82319/2014 és a NAIH83567/2015  adatvédelmi nyilvántartási szám alapján végezzük.

JOGORVOSLAT
Felhasználó/vásárló adatainak nem jogszerű kezelése/felhasználása esetén, valamint a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban panasszal élhet a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál, és a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál. Felhasználó/vásárló az igénye érvényesítése esetén Bírósághoz is fordulhat.

 

12. A FELELŐSSÉG KORLÁTOZÁSA:

14.1 A gyerekbiztos.hu online áruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről, hogy ismeri az Internet korlátait és elfogadja azokat, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra.

14.2 A webáruház semmilyen módon nem felelős az alábbiakért, bármilyen módon is következtek be:

- Kommunikációs eszközök hibája

- Interneten kapott, vagy fogadott adatok, levelek elvesztése, eltűnése

- Technikai hibákból, programhibákból, szoftverhibákból eredő problémák

- Hálózati hiba, ami akadályozza a webáruház zavartalan működését.

14.3  A webáruházhoz való csatlakozásból eredő károkért egyedül a vásárló felel, a webáruház azokért felelősséget nem tud vállalni.

14.4 A vevő felelőssége a számítógépen tárolt adatainak a védelme.

14.5 A webáruház az árak, szállítási határidők vásárlás feltételeit bármikor megváltoztathatja, melyek a webáruház felületén történő megjelenéssel lépnek hatályba.

15. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

15.1 A bababiztos.hu weboldalon található képek és szövegek a Some Idea Bt. szellemi tulajdonát képezik. Azok részben vagy egészben történő nyilvános felhasználása kizárólag a Some Idea Bt. írásos engedélyével lehetséges. Az illetéktelen felhasználás jogi következményeket von maga után!

Klikkeljen ide az Általános Szerződési Feltételek  és Adatvédelmi tájékoztató letöltéséhez és nyomtatásához.

blog comments powered by Disqus